برگزاری نخستین همایش ملی «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه

رئیس تبلیغات اسلامی بانه گفت: نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۷۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از برگزاری نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه، اظهار کرد: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با هدف بیان خدمات متقابل کُردها و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۵ هزار برگ پوستر اطلاع‌رسانی این همایش در چهار استان آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و کردستان منتشر شده و انتظار داریم بیش از ۵۰۰ مقاله با موضوعات مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شود.

حجت‌الاسلام رهبر بیان کرد: دبیرخانه همایش «مردم کرد و جمهوری اسلامی» آماده دریافت مقالات در محورهای اقتصاد، فرهنگ، سیاست، هنر، عدالت اجتماعی و ایثار و شهادت و دفاع از انقلاب اسلامی است و علاقمندان تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با اشاره به بیش از ۱۰ هزار شهید کُرد در دفاع مقدس، عنوان کرد: حضور بیش از ۱۰ هزار شهید کُرد در دفاع مقدس نشان از همدلی و وحدت ملت کُرد با نظام جمهوری اسلامی بوده و برگزاری این همایش هم به پاس خدمات شهدای کُرد بوده است.

 وی افزود: نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کرد و جمهوری اسلامی» در چهاردهم تیرماه سال جاری با همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بانه و جمعی از نخبگان منطقه در هتل هاله بانه برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام رهبر یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری به پست الکترونیکی eslamibaneh۹۶@gmail.com ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۸۷۳۴۲۲۲۴۰ و ۰۸۷۳۴۲۳۶۱۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/7727

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار