سید ساجد یعقوبی
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل،
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص سه رتبه برتر کشوری به موزه های این استان در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۹۰۲۱۵۰۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

3 رتبه برتر کشوری به موزه های استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: بر اساس ارزیابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آقای امید یزدانی به عنوان مدیر برتر موزه در سال 97 انتخاب شده است.

وی افزود: همچنین بر اساس ارزیابی ایکوم(شورای بین المللی موزه ها) موزه چینی خانه در سه شاخص پژوهش و مستند نگاری، معرفی و خلاقیت و نوآوری توانست رتبه برتر کشور را از آن خود سازد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به کسب رتبه دوم توسط موزه باستان شناسی در شاخص حفاظت و نگه داری بر اساس انتخاب ایکوم اشاره کرد.

به گفته فلاحی این رویداد برای اولین بار در تاریخ موزه داری استان و از سال 72 به بعد به وقوع پیوسته و بیانگر اقدام کارشناسی و جهادگرانه کارکنان موزه های استان اردبیل است.

وی با یادآوری کسب رتبه برتر توسط پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در سال 96 تاکید کرد: در مراسمی از کارکنان فعال در پایگاه جهانی شیخ صفی الدین، موزه ها، یگان حفاظت و معاونت میراث فرهنگی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار