خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

وحشیگری رژیم صهیونیستی استکبار ستیزان را بیدار کرد

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: اقدامات امروز رژیم صهیونیستی در خصوص فلسطین اگرچه صدمات جانی و مالی بسیاری را به همراه داشته است ولی حرکتی موثر در راستای بیدارشدن مجاهدان و استکبارستیزان در منطقه خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۰۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مسئله فلسطین و سکوت بسیاری از کشورهای منطقه اظهار کرد: سکوت بسیاری از کشورهای منطقه در مقابل اقدامات مستکبرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بدان دلیل است که بسیاری از آن‌ها حیاتشان وابسته به اسرائیل است.
وی ادامه داد: ما همیشه از اتحاد عبری-عربی سخن می‌گوییم که نشانگر همین اتحاد آل سعود، اسرائیل و کشورهای عربی با یکدیگر است چراکه آن‌ها همواره حیات و بقای سیاسی خود را وابسته به در کنار اسرائیل بودن می‌دانند و تا زمانیث‌که تفکرشان این است یقینا در کنار اسرائیل خواهند بود.
این کارشناس تبیین کرد: برخی افراد و کشورها منافع مالی بسیاری را به اسرائیل پرداخت کرده‌اند و باج بسیاری را داده‌اند لذا اسرائیل نقش به‌سزایی را در دوام و بقای آن‌ها دارد.
قبادی توضیح داد: امروز ما شاهد سکوت کشورهایی چون عربستان، امارات، بحرین، ترکیه و بسیاری از دیگر کشورها در مقابل جنایات موجود هستیم چراکه این کشورها حیات خود را در گرو اتحاد با اسرائیل و رژیم صهیونیستی دارند و مراودات سیاسی عامل اصلی این سکوت‌ها است.
وی اقدامات امروز منطقه را عاملی موثر در بیدارشدن جهانیان دانسته و ابراز داشت: اقدامات امروز رژیم صهیونیستی در خصوص فلسطین اگرچه صدمات جانی و مالی بسیاری را به همراه داشته است ولی حرکتی موثر در راستای بیدارشدن مجاهدان و استکبارستیزان در منطقه خواهد بود.
این کارشناس افزود: امروز ما به کرات شاهد اعتراف رژیم صهیونیستی نسبت به شکست خوردن در مقابل مردم و جبهه مقاومت بوده‌ایم و اگرچه پیروزی بزرگی در این جنگ‌ها مشهود نبوده است ولی دستاوردهای بسیاری را با خود به همراه داشته است.
قبادی اضافه کرد: جنایات واردشده به مردم فلسطین باعث آگاهی، بیدارشدن و استقلال جبهه‌های مقاومت در سراسر جهان شدن و ادامه این روند در منطقه یقینا سبب اتحاد و انسجام هرچه بیشتر جبهه‌های مقاومت در سراسر جهان خواهد شد.
وی مطرح کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی اگرچه بسیار تلخ و تامل برانگیز است ولی سبب نمایان شدن هرچه بیشتر کار مجاهدانه در سراسر جهان شده و امروز می‌بینیم که در زیر کاخ سفید و کشورهای بسیاری چون هلند، فرانسه و انگلیس اعتراضاتی علیه رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد که بیانگر بیدارشدن اذهان و افکار عمومی و از دستاوردهای جبهه مقاومت است.
این کارشناس در بخش پایانی این گفت و گو ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: در آینده‌ای نه چندان دور ما با آرمان حقیقی خود که نابودی اسرائیل در منطه است رسیده و در بیت‌المقدس به نماز خواهیم ایستاد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار