خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی :
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قرآن را باید در زندگی خودمان کاربردی کنیم چرا که قرآن طبیب و نسخه درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات ما است. قرآن کتاب نور، عامل هدایت فرد و اجتماع، شفای بیماری ها، نجات دهنده از فتنه ها، شفاعت کننده، سبب آرامش درونی و دارای اعجاز عددی است .
کد خبر: ۹۰۲۱۵۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نهمین شب « مراسم سی شب با قرآن » دربوستان مهرشهر خوسف باشکوه خاص واستقبال مردم خداجوی به همت دفترامامت جمعه واداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف و با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد .

لازم به یادآو ری است این مراسم هرشب باتلاوت یک جزء قرآن وتفسیروبرنامه های متنوع بااستقبال بی نظیرمردم انقلابی خوسف خصوصا نوجوانان وجوانان وبانوان برگزارمی شو دومفسرمراسم به موضوعات وآسیب های اجتماعی بااستفاده ازآیات قرآن می پردازند.

حجت الاسلام مقری شب گذشته با اشاره به آیه 36 سوره مبارکه انفال گفت : دشمنان حق برای بازداشتن مردم از راه خداوند متعال هزینه های فراوانی کرده اند و می کنند و خواهند کرد که البته بنا به وعده ی الهی به جایی نخواهند رسید و دچار حسرت خواهند شد ؛ منتها ما هم باید هوشیار باشیم و فریب وسوسه های دشمن را نخوریم ؛ اینکه گاهی میبینیم بهائیت اجناس ارزان تری به ماها میفروشند و یا شبکه های ماهواره ای را برای ما رایگان پخش می کنند ، اینها همه نقشه دشمن در بازداشتن ما از راه حق است .

حجت الاسلام رضایی مدیر کل اداره کل تبلیغات خراسان جنوبی ضمن تسلیت وفات جانسوز ام المؤمنین حضرت خدیجه سلام الله علیها گفت : ما به پاکی دل نیاز مندیم ، عده ای به دنبال تزریق یأس در جامعه اند . همه ی ما باید نگران خودمان و بچه هایمان باشیم ، طلاق ، اعتیاد و ... مریضی هایی هستند که نیاز به درمان دارند .

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است و به قدری قضیه حاد است که خود مقام معظم رهبری ورود پیدا کردن ، اگر ما دست بچه هایمان را رها کنیم و با قرآن پیوند ندهیم دیگران دست آن ها را خواهند گرفت و خواهند برد .

وی در ادامه افزود : قرآن را باید در زندگی خودمان کاربردی کنیم چرا که قرآن طبیب و نسخه درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات ما است. قرآن کتاب نور ، عامل هدایت فرد و اجتماع ، شفای بیماری ها ، نجات دهنده از فتنه ها ، شفاعت کننده ، سبب آرامش درونی و دارای اعجاز عددی است .

وی در پایان با اشاره به ویژگی های حضرت خدیجه (س) خاطر نشان کرد : خدیجه (س) راه را خوب شناخت و همه هستیش را فدای پیامبر و راهش کرد .

گفتنی است در پایان مراسم پس از عزاداری و اهدای جوایز مدیر کل قول مساعدت یک میلیون تومانی به مراسم سی شب با قرآن دادند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها