خبرهای داغ:
مجلس شورای ملی که با مشروطه وارد بازی سیاست شد مردانی را به یادگار دارد که می توان برجسته ترین آنها را سیدحسن مدرس نامید.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۱۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

خبرگزاری بسیج قزوین: نمایندگان مجلس امروز مدرس نیستند و نخواهند بود، مدرس پیرمرد ساده و کرباس پوش بود که وقتی از اصفهان به تهران آمد یک درشکه داشت، فروخت و ۱۸تومان نیز بر روی آن گذاشت یک اتاق ۱۲متری محقر خرید. اتاقی که انگلستان از آن وحشت داشت، رضاخان قلدر و نماینده انگلیس برایش رشوه می فرستادند تا اورا ساکت کنند.اما مدرس می دانست چگونه با این جماعت برخورد کند! چرا از یک پیرمرد و عصایش اینقدر استعمار و استکبار ترس داشتند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی چقدر توانسته اند مدرس شوند؟بی شک هیچ!مدرس شدن همانند دیالمه و دکتر آیت هزینه دارد. پس از انقلاب بسیاری از نمایندگان پناهنده غرب شدند تا جای مدرس هم چنان خالی بماند.
مجلس شورای اسلامی به قدری قوانین تصویب کرده است که برای اجرای آن جمعیت چین به عنوان کارمند نیاز است! مجلس شورای اسلامی با ورود به جناح بندی سیاسی در اصل زیر سلطه دولت ها حرکت کرده و نقش حسابرسی و حسابکشی را بسیار کم رنگ کرده است.
در خصوص دیوان محاسبات هرگز کار خود را به درستی انجام نداده است و فسادهای اقتصادی و اختلاس ها را خبرنگاران متوجه و افشا گری کردند تا اینکه دیوان محاسبات وارد شد! چگونه یک خبرنگار متوجه فساد می شود اما دیوان محاسبات زیر نظر مجلس شورای اسلامی متوجه اختلاس های میلیاردی نمی شود؟
مجلس از ریل کاری خود خارج شده و به جای قانونگداری و حسابرسی و حسابکشی به وعده های اجرایی روی آورده اند و در عزل و نصب های سیاسی برای خود یار کشی می کنند.
امروز مطالبات مردم از مجلس بسیار زیاد است و در کشور دمکراسی وقتی سیل نیازمندان به دفاتر نمایندگان روانه می شود باید بدانند که دولت و اقتصاد خوب عمل نکرده است نه اینکه در بخش حقوق های نجومی به دنبال لاپوشانی کار خائنین باشد.
مردمی که با شروع انقلاب انتظار ۳۰۰مدرس در مجلس داشتند اما به یک باره صداهایی به گوش می رسد که سفرهای میلیاردی آقایان به خارج و به ازای هرروز سفر و تفریح ۶۵دلار حق ماموریت نیز پرداخت می شود نشان می دهد که مجلس شورای اسلامی بیش از ۴۰۰۰میلیارد تومان سالانه فقط هزینه جاری دارد.
۳۰۰نفر به اندازه ۸۰میلیون نفر یارانه بگیر!!اما فرزندان برخی هم درخارج به تفریح و سیاحت می پردازند. در آمریکا و انگلیس زندگی و از مردم می خواهند شعار مرگ به قدرتها بدهند.
امروز مجلس شورای اسلامی هیچ تناسبی با مدرس ندارد بلکه خنثی و تعاملاتش با مردم در حد رای و برآورد کردن نیاز مندان که معرفی برای کار است.
مجلسی که در راس امور است امروز در همه امور نیست و کار حسابرسی و حسابکشی را نتوانستند در حد رضایت بخشی مردم برآورد کنند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها