خبرهای داغ:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با تشریح برنامه های روحانیون مستقر در ماه مبارک رمضان، از برگزاری مجالس تخصصی تفسیر قرآن توسط مبلغان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،حجت‌الاسلام محمد علی سلم آبادی، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اظهارداشت: رمضان امسال کرسی تلاوت قرآن کریم در روستا های استان به همت روحانیون مستقر، طرح هجرت بلند مدت و مبلغان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۱۰۸۰ مبلغ در رمضان امسال افزود: مبلغین علاوه بر برگزاری نماز های یومیه در مساجد روستایی و برنامه ریزی فرهنگی و مذهبی در طول مدت تبلیغی خود در روستا ها و همچنین ایام تبلیغی رمضان با همکاری کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج روستایی، کلاسهای رو خوانی، روانخوانی و احکام را ویژه همه اقشار درسنین مختلف برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام سلم آبادی، با تاکید بر اهمیت قرآن یادآورشد: امسال نیز همچون سالهای گذشته همه روحانیون مستقر مساجد روستایی خراسان جنوبی اقدام به برگزاری مجالس تخصصی تفسیر قرآن کریم در ماه رمضان نموده اند، به این صورت که همه مبلغین موظف شده اند که هر روز آیات کریمه قرآن مجید را در مساجد روستایی محل تبلیغ خود برای عموم مردم روزه دار بصورت تخصصی تفسیر کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها