روز گذشته دفتر بسیج مهندسین صنعتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با حضور سردار فرمانده سپاه استان البرز، ریاست اتاق بازرگانی استان، مدیر مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان و جمعی از مسئولین و اعضا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعتی خبرگزاری بسیج،  روز گذشته (شنبه 5 خرداد 97) دفتر بسیج مهندسین صنعتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با حضور سردار فرمانده محترم سپاه استان البرز، ریاست اتاق بازرگانی استان، مدیر مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان و جمعی از مسئولین و اعضا افتتاح شد.

در این مراسم سردار مولایی فرمانده سپاه استان ضمن افتتاح دفتر بسیج به بیان نکات مهمی در خصوص اهمیت تولید داخلی و صادرات و همچنین ضرورت حمایت از کالای ایرانی پرداختند. ایشان مهمترین خلاء موجود در استان را نبود استراتژی صنعتی و تولیدی نامیدند.

همچنین مهندس بنا مولایی ریاست اتاق بازرگانی استان با بیان نقطه نظرات خود و ارائه گزارش فعالیت‌های اتاق با ابراز امید از حضور بسیج در فعالیت‌های اتاق افزود با تلاشی مضاعف و روحیه جهادی و بسیجی می‌توان به مشکلات غلبه کرد.

مهندس رجبی مدیر مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان البرز ضمن تشکر از حاضرین به بیان اهداف و ماموریت‌های محوله و ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات صنایع و بازرگانی پرداخت و از وجود پتانسیل خوب و بالایی در استان خبر داد که ان‌شاء الله با همدلی و هم‌افزایی به پیشرفت جامعه دست خواهیم یافت.

در پایان حاضرین به اتفاق از نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات داخلی استان بازدید کرده و در ضیافت افطار حضور یافتند.

ارسال نظرات