خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دست‌اندرکاران نمایشگاه کنگره ملی شهدا گفت: اگر بتوانید در راستای اهداف شهدا، جامعه را از رکود فکری و فرهنگی بیرون بیاورید و مردم و دولت به صحنه بیایند، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران نمایشگاه کنگره ملی 2000 شهید خراسان جنوبی، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کنگره ملی شهدا یک کار بزرگ و مشروط است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هدف شهدا روی زمین مانده است و ما باید احساس انجام وظیفه کنیم، تصریح کرد: شهدا و به خصوص وصیت شهدا نباید فراموش شوند و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما، یادمان و نمایشگاه نیاز ندارند، افزود : نمایشگاه کنگره ملی شهدا باید به گونه‌ای انجام شود که در راستای اهداف شهدا باشد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر چنانچه بتوانیم در زبان هنر هدف شهدا را به مخاطبین نه تنها تفهیم بلکه آنها را به صحنه بیاوریم، مشکلات حل می‌شود.

 آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکل ما اصلا اقتصادی نیست بلکه مشکل ما فرهنگی است، خاطرنشان کرد: کشور ما غنی است و استعدادهای طبیعی و نیروی انسانی فراوانی دارد، اگر شهدا بودند نه تنها مشکل نداشتیم بلکه مشکل جهان را نیز حل می‌کردیم.

 وی خطاب به دست‌اندرکاران نمایشگاه کنگره ملی شهدا گفت: اگر بتوانید در راستای اهداف شهدا، جامعه را از رکود فکری و فرهنگی بیرون بیاورید و مردم و دولت به صحنه بیایند، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلات اقتصادی در قانون‌شکنی، اختلاس، حقوق‌های نجومی و قراردادهای سست بی مایه است که اعتبارات کشور را هدر می‌دهد.

 آیت الله عبادی یادآور شد: با این همه امکاناتی که وجود دارد، می‌توان شغل ایجاد کرد و از ورود کالای خارجی جلوگیری کرد و همچنین در داخل کشور با نظارت، از تولید کالای بی‌کیفیت جلوگیری کرد.

 وی با بیان اینکه کارها چون رها است ما مشکل اقتصادی داریم، افزود: اگر در این نمایشگاه بزرگ به خوبی کار شود و به نتیجه برسد، مشکلات اقتصادی خود به خود حل خواهد شد.

  آیت الله عبادی با بیان اینکه در برپایی این نمایشگاه از افراد جامع‌الشرایط مستندات تاریخی و مشاوره بگیرید، عنوان کرد: اگر واقعا بت‌شکنی‌ها را شروع و حق را از باطل جدا کنید و در تمام این مراحل هدف شما قانون عدل و مکتب انبیاء باشد، موفق خواهید شد.

 وی با اشاره به اینکه دست‌های مرئی و نامرئی در بانک‌ها و ادارات، برای خالی کردن زیر پای جامعه، قانون را بی‌اعتبار می‌کنند، افزود: هر کشوری با قانون رشد می‌کند و بعضی‌ها می‌خواهند با ایجاد تفرقه و بی‌اعتبار کردن قانون جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

  آیت الله عبادی با بیان اینکه این نمایشگاه باید در راستای هدف شهدا برپا شود، اذعان کرد: باید طوری برپا شود که شهدا آمده‌اند تا کشور را اداره و بی‌رحمی و بی‌عدالتی را حل کنند.

 وی با اشاره به اینکه مسئولان باید جواب بدهند چرا به نقشه راه عمل نکرده‌اند؟ افزود: بت‌شکن زمان‌های گذشته تا بت‌شکن اکنون را نشان بدهید، خیلی از وجدان‌ها بیدار می‌شوند و اگر توانستید بسیاری از وجدان‌ها را از خواب غفلت بیدار کنید و وارد صحنه تعهد کنید، بسیار با ارزش است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها