فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری این شهرستان از آماده شدن 74 طرح توسعه ای شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها در کارگروه های تخصصی و از سوی کارشناسان امکان سنجی خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  امین امینیان اظهار کرد: در کنار طرح های آماده شده برای توسعه شهرستان، تمامی دستگاه های مستقر در هشترود نیز مکلفند فرصت ها، ظرفیت ها و نکات قوت شهرستان را شناسایی و منعکس کنند.
وی همچنین از تدوین طرح امکان سنجی سیمان شهرستان خبر داد و بر لزوم ایجاد و به کار گیری شرکت های دانش بینان در هشترود تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند با شناسایی تخصصی ظرفیت ها، فرصت ها و ارائه طرح ها، در راستای توسعه شهرستان و فرصت های سرمایه گذاری نقش اساسی ایفا کنند.
امینیان با اشاره به اینکه سخت گیری بانک ها در قبال پرداخت تسهیلات قابل بخشش نیست گفت: بانک ها نباید برای پرداخت وام های اندک ضامن کارمند، سفته و ضمانت های چند برابری دریافت کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه وضعیت ظاهری هشترود زیاد خوب و خوشایند نیست از شهرداری خواست اقدامات لازم را در ایجاد زیبایی هیا بصری در شهر انجام و پروژه های عمرانی را هرچه سریع تر آغاز کند.
امینیان  از کشاورزان نیز خواست به موقع محصولات خود را در قبال حوادث بیمه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها