خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: امروز جهانیان به عنوان یک ابر قدرت به ایران نگاه می کنند.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۸۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در همایش توجیه برنامه‌های نمایندگی، ولی فقیه در بسیج شهرستان سمنان ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و خرداد ماه گفت: خرداد ماه در طول تاریخ پراز خاطره و پر رمز و راز بوده است و معمولاً در خرداد ماه اتفاقات زیادی رخ می‌دهد؛ و این خرداد ماه برای انقلاب اسلامی ما هم مهم بوده و است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی ادامه داد: ۵ خرداد سال ۴۲ ساعت سه صبح بود که به دستور شاه نیرو‌های امنیتی در قم به منزل امام خمینی (ره) ریختند و امام را به تهران آوردند و آنجا استارت انقلاب اسلامی زده شد.
وی افزود: همچنین در این ماه سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را نیز در دفتر خاطرات ایران اسلامی داریم که همه این‌ها از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای ما ایرانیان برخوردار است.
راسخی در ادامه به قدرت ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: جوانان نخبه و بسیجی ما توانسته اند خیلی از معادلات را در جهان بهم بریزند و تغییر دهند و این نشان دهنده ابهت و قدرت ایران اسلامی در جهان است. وسبب شده است که جهانیان به عنوان یک ابر قدرت به ایران نگاه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها