مدیر بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه قرآن در گفت‌و گو با «بسیج»:
عزیز زاده گفت: بخشی باعنوان فضای مجازی سالم ایجاد کردیم، با این هدف گذاری که دغدغه خانواده‌ها را از حضور فرزندان کم سن خود در فضای مجازی را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۰۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
محمد مهدی عزیز زاده مدیر بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه قرآن در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون فعالیت‌های بیست وششمین نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد: این نمایشگاه از بیست ونهم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و از سی اردیبهشت اولین بازدید رسمی مردم از این نمایشگاه صورت گرفت.
وی بیان کرد: نمایشگاه امسال گستره، وسعت و تنوع بیشتری داشته و بخش بین الملل نیز به این نمایشگاه اضافه شده و استقبال مخاطبین از نمایشگاه نسبت به سال پیش بیشتر بوده است.
عزیز زاده گفت: امسال بخش جدید رسانه و فضای مجازی به این نمایشگاه اضافه و نیز فروشگاهی از دستاوردهای حوزه دیجیتال با موضوع قرآن کریم در این نمایشگاه ایجاد شد.
وی تصریح کرد: بازدیدکنندگان محصولات را به صورت متفرق در غرفه‌های شرکت‌ها مشاهده نمی‌کنند بلکه این محصولات را به صورت دسته بندی موضوعی خواهند دید که می‌توانند نرم افزارهای قرانی را با یکدیگر مقایسه کنند تا خرید هوشمندانه تری داشته باشند.
عزیز زاده اظهار داشت: سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها که با موضوع قرآن تهیه می‌شوند در این نمایشگاه به صورت دسته بندی شده با رده بندی سنی و موضوعی بر روی دیواره دیجیتالی کار شده و بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق کد QR که کنار پوستر توزیعی این اپلیکیشن‌ها هست وارد شده و از آن استفاده کنند.
وی بیان کرد: بخشی باعنوان فضای مجازی سالم ایجاد کردیم، با این هدف گذاری که دغدغه خانواده‌ها را از حضور فرزندان کم سن خود در فضای مجازی را کاهش دهیم که در این راستا مشاوره و خدمات توضیحی در اختیار خانواده‌ها قرار داده و نیز ابزارهایی برای کنترل فرزندان خود به آن‌ها عرضه می‌کنیم.
عزیز زاده عنوان کرد: پاویون رسانه‎ها ایجاد شد، که فعالیت‌های قرآنی امسال را در یک گذر رسانه‌ای متمرکز کرد و نظام تعاملی و ارتباطی بهتری بین آن‌ها برقرار شده و بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز می‌توانند بیشترین ظرفیت رسانه‌ای قرآن را در کنار یکدیگر مشاهده کنند.
وی گفت: رویدادها و کارگاه‌های استارتاپی با موضوع ایده‌ها و طرح‌های اشتغال زای قرآنی برای اولین بار طراحی و نیز کارگاه‌های آموزشی ارتقا سواد رسانه‌ ای برای فعالان قرآنی نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات