آموزش سبک زندگی جهادی در یاسوج

طرح ملی نخستین دوره آموزش سبک زندگی جهادی با عنوان طرح عقیله به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در یاسوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
این طرح با هدف تربیت مربیان توانمند و با مشارکت بیش ازهزار و ۸۰۰ نفر از نخبگان حوزه و دانشگاه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین افتتاح این طرح ثابت قدم بودن و ایستادگی در برابر دشمنان را به واسطه ایمان و اتکا به خداوند دانست و گفت:ملت ایران اسلامی در ادوار مختلف بار‌ها از جمله به دلیل همین دو ویژگی مورد لطف و عنایات حق باری تعالی قرار گرفت و اراده و مشیت الهی در بزنگاه‌ها به مدد مردم این مرز و بوم در مقابل خطرات دشمنان آمد.
آذری جهرمی طرح عقیله را بهترین فرصت برای تبیین و گسترش مفاهیم، احکام الهی و آموزه‌های دینی وارزش‌ها در جامعه برشمرد و افزود:برای تحقق این مهم باید از تمامی ظرفیت‌های داخلی کشور از جمله اصحاب رسانه، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره گرفت.
جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم اجرای این طرح را یکی از نیاز‌های ضروری جامعه در شرایط کنونی برای برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت:فرهنگ غنی دفاع مقدس الگویی بی نظیر برای سبک زندگی جهادی و عینیت بخشیدن به این مهم است که باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار گیرد.
آقای امیر فهمیده سبک زندگی جهادی را نمایانگر جهان بینی، اعتقادات و باور‌های اصیل مردم ایران اسلامی و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه دانست و افزود:پیروی مردم جامعه از سبک و شیوه زندگی اصیل و بومی لازمه پیشرفت و خودکفایی کشور است و اگر این نوع سبک زندگی اجرا شود کشور حرکت رو به جلو خود را ادامه می‌دهد.
حدادعادل از فعالان فرهنگی کشور سبک زندگی جهادی را اوج سبک زندگی اسلامی برشمرد وگفت:دشمن با شمشیر دو لبه تحریم‌های اقتصادی و ترویج بی بند و باری اخلاقی و با نشانه رفتن ایمان، اخلاق و بنیان خانواده‌ها به جنگ با ایران اسلامی آمده است که باید مراقب این توطئه شوم و خطرناک دشمن بود.
وی افزود:راه خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهکار مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن، اجرای سبگ زندگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی جهادی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار