کاروان های اربعین حسینی در استان ساماندهی می شوند

کاروان های اعزامی کهگیلویه و بویراحمد به اربعین حسینی شناسنامه دار و ساماندهی می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دراستان جلسه ستاد اربعین حسینی گفت: به منظور جلوگیری از ورود افراد متفرقه و همچنین بروز مشکلات امنیتی کاروان‌های اعزام به اربعین حسینی شناسنامه دار و ساماندهی می‌شوند.
عزیز فیلی با بیان اینکه کاروان‌ها موظفند متقاضیان اعزام به اربعین حسینی را بیمه کنند افزود: دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها با متولیان اعزام برپا کنندگان موکبان همکاری داشته باشند.
وی خواستار تشکیل ستاد‌های اربعین شهرستانی شد و گفت: تا هفته آینده ابلاغ‌های کمیته‌ها به مدیران این کمیته‌ها اعلام می‌شود.
فیلی با اشاره به اینکه زوار باید ملزم شوند که از طریق کاروان‌های شناسنامه دار و مشخص اعزام شوند گفت: تمهیدات لازم هم برای اسکان و هم برای پذیرایی زوار استان و زوار دیگر استان‌ها که از مسیر استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرند با برپایی موکب‌هایی پیش بینی شده است.
معاون سیاسی – امنیتی استاندار هم در این جلسه گفت: امسال با توجه به اهمیت موضوع اربعین حسینی و به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاهی ۱۰ کمیته در استان تشکیل شده و این در حالی است که در سال گذشته این تعداد ۷ کمیته بوده است.
نظری از راه اندازی سامانه سماه برای نام نویسی زوار مراسم اربعین حسینی خبر داد و افزود: متقاضیان اعزام به اربعین حسینی حتما باید با مراجعه به سامانه سماه نام نویسی کنند تا موقع اعزام با مشکل مواجه نشوند.
ارسال نظرات