خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان گفت: امروز آمریکا و استکبار جهانی با ایجاد اختلاف در دنیای اسلام سعی در ناامن کردن منطقه و جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی دارند که همه این مصیبت ها به فرمایش مقام معظم رهبری بخاطر دوری از قرآن است.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان در جمع بسیجیان طبس مسینا اظهار داشت: سوم خرداد نماد و مظهر تجلی قدرت الهی، فتح خرمشهر نتیجه تلاش و مجاهدت و توکل به وعده الهی ان تنصروالله ینصرکم توسط رزمندگان جبهه اسلام بود.

وی عنوان کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسید. بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسانهای خودباور و خدامحوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می گیرند، پیروزی این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا کردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی که تمام قدرت های نظامی و اقتصادی دنیا در کنار صدام و حزب بعث عراق ایستاده بودند ایران اسلامی فقط و فقط با توکل برخدا و تبعیت از ولی فقیه زمان توانست خرمشهر را که با انواع موانع و استحکامات محافظت می شد فتح نماید و این پیام را به جهانیان مصادره کند که قدرت الهی بالاتر از همه قدرت هاست و این همان چیزی است که ما امروز به آن نیازمندیم.

  فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان گفت: امروز همه مردم و هم مسئولین بایستی در مقابل تهدیدات و قدرت پوشالی دشمنان اسلام به قدرت لایزال الهی تکیه و توطئه های دشمنان را رصد کنیم و با حفظ وحدت بر اساس آیه شریفه و اعتصمو بحبل الله جمیعا ولاتفرقو... دشمن اصلی اسلام و قرآن را تشخیص داده و در مقابل او ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و استکبار جهانی با ایجاد اختلاف در دنیای اسلام سعی در ناامن کردن منطقه و جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی دارند که همه این مصیبت ها به فرمایش مقام معظم رهبری بخاطر دوری از قرآن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها