در 13 شهر استان البرز، سفره های افطار برای پذیرایی از 42 هزار نیازمند البرزی برپا می شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۳۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، طی سالهای اخیر در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان البرز طرح های ویژه ای در راستای اطعام نیازمندان و تامین اقلام اساسی برای خانواده های نیازمند داشته است که از جمله مهمترین برنامه های این دستگاه مردمی، اجرای طرح همیان مولا بود که به نوعی به یتیم نوازی حضرت علی (ع) باز می گردد.

و اما امسال نیز کمیته امداد استان، قدم در راه اطعام نیازمندان برداشته و با برپایی برنامه هایی اعم از گلریزان و طرح همای رحمت توانسته است باری از مشکلات نیازمندان البرزی بردارد.

برپایی سفره افطار برای 42 هزار نیازمند در 13 شهر استان البرز

بر اساس اعلام معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز مردم نوع دست قریب به 410 میلیون تومان برای اطعام محرومین و ایتام در ایام ماه مبارک رمضان کمک کرده و در 13 شهر استان، سفره های افطار برای پذیرایی از 42 هزار نیازمند البرزی برپا می شود.

شاهپور قاسمی به برگزاری جشن های گلریزان در راستای کمک به ایتام و افراد دارای بیماری صعب العلاج اشاره کرد و افزود: مردم و خیرین برای پرداخت شرکت در امور نیکوکاری به ویژه تهیه سبد کالا برای نیازمندان می ‌توانند از شماره تلفن .ثابت 3557 ، تلفن همراه 0263557 و همچنین شماره‌گیری #026*8877* نیازمندان استان را همراهی نمایند

همچنین جمعیت 600 هزار نفری فردیس در راستای کمک به پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست کمیته امداد این شهرستان، جشن گلریزان برگزار کرده و بر اساس اعلام مدیرکل کمیته امداد فردیس یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان این منطقه جمع آوری شد. 

مهرعلی کلهر به اطعام 4 هزار نفر از ایتام و مددجویان این دستگاه در ایام ماه میارک رمضان اشاره کرده و به خبرنگاران گفت: در شهرستان فردیس هر کودک یتیم 5 حامی داشته و 780 دانش آموز و دانشجو و 750 کودک یتیم از حمایت های خیرین برخوردار می شوند.

بدون شک حمایت خیرین از نیازمندان می تواند گام مهمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه باشد و حلاوت ماه مبارک رمضان را به کام خیرین، محرومین و ایتام شیرین تر گرداند.

ارسال نظرات