در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی از جمله در خصوص آرامش و یا التهاب در بازار استان مطرح شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
پیش از ظهر امروز نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد در چند دستور کار و به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار و با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه استاندار به مانند گذشته باز هم تذکر داد که اگر در جلسات بعدی به جای مدیر جانشین مدیر به جلسه بیاید از جلسه اخراج خواهد شد.

استاندار گفت که این بار به احترام ماه مبارک رمضان کسی را از جلسه بیرون نمی‌کنم، اما از جلسه بعدی هر مدیر اعم از قضایی و نظامی و انتظامی و اجرایی که جانشینش را بفرستد اجازه حضور جانشین را نخواهم داد.

در انی نشست بحث‌های مختلفی مطرح شد که در پایان مباحث داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت برای حسن ختام صحبت‌های خود در این نشست! به یکباره و بدون هیچ مقدمه‌ای اعلام کرد که در سطح استان و شهر یاسوج خوشبختانه شاهد بازار آرام و بدون مشکلی هستیم.

پس از این اظهار نظر رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت بود که شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد به حرف آمد و گفت که اتفاقا بازار چندان آرامی هم نداریم.

کناری خطاب به رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: اگر بازار آرام بود که شاهد رشد ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار نبودیم.

فرماندار بویراحمد در همین خصوص با بیان مثالی برای دیودیده اظهار کرد: فکر کنم آقای دیودیده هم می‌دانند که برای مثال هر چهار بسته سبزی که در چند وقت پیش چهار هزار تومان بود اکنون ۵ هزار تومان شده و یا قیمت لوازم یدکی در بازار که وضعیت قیمت‌ها به گونه‌ای دیگر است.

کناری با بیان اینکه بازار آرام نیست و ملتهب است خاطرنشان کرد که بازار یاسوج ظرف یک ماه گذشته متلاطم شده است.

استاندار هم در جمع‌بندی مباحث مطرح شده در این نشست با تایید نظر فرماندار تصریح کرد که باید از افزایش قیمت‌های غیر واقعی جلوگیری کرد.
در حالی که رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد سخن از آرامش بازار به میان می‌آورد که بنا به اظهارات مردم در کوچه و خیابان، بازار به حال خود رها شده و هر کسی به دلخواه خود اجناس را به فروش می‌رساند.
ارسال نظرات