رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در صحنه نشان می‌دهد که ملت های آزاده و آزادی خواه جهان متحد و یکپارچه جلوی توطئه ها و عهد شکنی ها ایستاده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۴۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹

حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه امسال نیز راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از یکصد نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود، گفت: روز قدس راهبرد و دور اندیشی امام راحل بوده است، در روز قدس همه مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی بزرگ این روز یکپارچکی و انسجام خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر حضور گسترده و پور شور ملت مومن و انقلابی در این مراسم گفت: امسال به دلیل شرایط منطقه‌ای و بین‌الملل و توطئه های جدید دشمنان در برابر جهان اسلام بایستی حضوری باشکوه‎‌تر در مراسم روز قدس داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه نشان می دهد که ملت های آزاده و آزادی خواه جهان متحد و یکپارچه جلوی توطئه ها و عهد شکنی ها ایستاده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت‌الاسلام هاشمی با یادآوری اینکه روز جهانی قدس به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان محور وحدت جهان اسلام است، گفت: امام خمینی (ره) در روز 16 مرداد سال 58 با هدف انسجام مسلمانان جهان، در پیامی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کردند و عموم مسلمانان را به همبستگی در این روز بزرگ فراخواندند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات