سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو گفت: عملیات بیت المقدس باسد برای همگان تحلیل شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۵۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در جمع مسئولین، خانواده معظم شهدا و اهالی شهر فیرورق این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 9شهید شهرستان خوی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس خاطر نشان کرد: تاریخ چراغ راه آینده است و جوانان ما باید بدانندخرمشهر چطور مقاومت کرد وچگونه آزاد شد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو با تشریح عوامل موفقیت در فتح خرمشهر به ایمان به خدا، وحدت فرماندهی  صداقت، تکیه بر نیروهای خودی، روحیه جهادی اشاره کرد ودر راس همه آنها تبعیت از رهبری را مورد تاکید قرارداد.

وی حماسه ماندگار سوم خرداد 1361 و سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و در روند جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم بعث عراق و حامیان غربی و عربی آن، علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند روحیه جهادی را ازما بگیرد افزود: ما جنگ طلب نیستیم اما با روحیه جهادی خود در کشورهای همسایه هم تامین امنیت کرده ایم وباید با همین ابزار به مقابله با تهدیدات امنیتی واخلاقی برویم.

عیوضلو اظهار داشت: سوم خرداد روز بسیار مهمی در تاریخ کشور است که همه تحلیلگران را مبهوت کرده است

وی درپایان گفت: آزاد سازی خرمشهر اوج افتخار رزمندگان ایران اسلامی بود که سبب پیروزی مومنان شد و سیلی محکمی بر متجاوزان و مستکبران زد.

ارسال نظرات