همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) مراسم سوگواری با حضور پایوران و کارکنان سپاه خوی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) ایشان را در ایثار، فداکاری، بصیرت و همراهی با پیامبر اکرم‌(ص) بی‌همتا دانست.

حجت الاسلام رستمی افزود: حضرت خدیجه (س) آنچنان بر بلندای معنویت صعود کرده است که پیامبر خدا(ص) به کمال وی شهادت داده و فرموده است: «او همه اموالش را در راه اسلام خرج کرد و این نشان می دهد که خدیجه(س)، جز برای جلب رضایت خداوند، آن سرمایه عظیم و هنگفت را خرج نکرد.

وی حضرت خدیجه را از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام و از زنان برگزیده جهان معرفی کرد؛ چرا که ایشان با بذل و بخشش بسیارتوانست همه ثروت خود را در راه اسلام خرج کند که این گذشت ایشان را از جلوه‌های درخشان تاریخ اسلام به شمار می‌رود.

حجت الاسلام رستمی حضرت خدیجه(س) را مبلغی بی ادعا برای مکتب اسلام معرفی نمود و خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلام در سخت‌ترین شرایط در شعب ابی‌طالب در کنار پیامبر اکرم (ص) ماند تا دوران سخت نشر و گسترش مکتب اسلام سپری شده و دوران طلایی گسترش این آیین الهی در سراسر منطقه و جهان اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات