خبرهای داغ:
احمدعلی صابری، عضو بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به عنوان مربی برتر طرح ملی بسیج همگام با کشاورز انتخاب و لوح سپاس دریافت کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، مسئول بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اعلام خبر انتخاب این مهندس میاندوآبی، گفت: احمدعلی صابری،عضو بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مربی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در شهرستان میاندوآب به عنوان مربی برترکشوری طرح ملی بسیج همگام با کشاورز انتخاب و لوح سپاس این عنوان را را دریافت کرد.

رجب پور اظهار کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز یکی از مهمترین برنامه های بسیج مهندسین کشاورزی  است که با اعزام مهندسین بسیجی به روستاهای تحت پوشش اجرا می شود.

وی افزود: این طرح باهدف اجرای سیاست های اقتصاد مقامی و نیل به خودکفایی دنبال می شود و همه ساله بسیج مهندسین میاندوآب با آغاز فصل زراعی با فرستادن کارشناسان خود به روستاهای هدف، اقدام به برگزاری دوره تسهیل گری و ترویجی می کند.

مسئول بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: مربیان اعزامی در این طرح در زمینه آموزش و انتقال تجربه و علمی سازی کشاورزی در روستاهای تحت پوشش اقدامات لازم را انجام می دهند که این کار سبب تولید بیشتر محصولات کشاورزی و بهبود اقتصاد کشاورزان می شود.

رجب پور از اهداف دیگر این طرح را افزایش سطح آگاهی کشاورزان، آشنایی با روشهای نوین کشاورزی به منظور افزایش عملکرد و استفاده بهینه از منابع آبی عنوان کرد.

ارسال نظرات