سید ساجد یعقوبی
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تکریم رزمندگان و مدافعان حرم، هدایت و حمایت از تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جریان سازی هنری در بین جوانان و تشویق آن‌ها «هنرواره حبیب» در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۶۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳

هنرواره حبیب در اردبیل برگزار می‌شود/دفاع مقدس کلید وحدت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شامگاه یکشنبه آئین رونمایی پوستر "هنرواره حبیب" با موضع دافع مقدس و مدافعان حرم و یاد و نام سردار سرلشگر شهید داور یسری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان استان اردبیل برگزار شد.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تکریم رزمندگان و مدافعان حرم، هدایت و حمایت از تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جریان سازی هنری در بین جوانان و تشویق آن‌ها «هنرواره حبیب» در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: هنروراه حبیب در چهار بخش "نمایش صحنه و خیابانی، فیلم، مستند داستانی کوتاه، عکس و شعر" برگزار خواهد که هنرمندان و علاقمندان به شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ شهرویر ۹۷ به دبیرخانه هنروراه به اداره کل حفظ نشر و ارش‌ها دفاع مقدس ارسال نمایند.

واحد تاریخ برگزاری آئین اختتامیه هنروراه حبیب را نیمه دوم مهرماه سال ۹۷ عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس اردبیل تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به منظور انعکاس و انتقال میراث گران سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی هشتمین جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه) را برگزار می‌نماید.

وی با توجه به اینکه مراسم اعلام نتایج استانی ایران جایزه ادبی شهروریر ماه ۹۷ است از علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را حداکثر تا پایان تیر ماه امسال به اداره کل حفظ نشر و ارش‌های دفاع مقدس استان ارسال نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه دفاع مقدس کلید وحدت است خاطر نشان کرد: دفاع مقدس متلعق به یک فرد یا یک مجموعه نیست و تمام ملت شریف ایران و حتی دنیا در ترویج فرهنگ و یادو خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس سهیم هستند.

واحد تصریح کرد: تا چند سال پیش استان اردبیل فقط یک شهید ۱۳ ساله آن هم شهید مرحمت بالازاده بود، اما امروز به همت نویسندان استان ۲۳ شهید ۱۳ ساله در استان اردبیل شناسایی شده و خاطرات و زندگی آن عزیزان به قلم کشیده است.

ارسال نظرات