وصيت نامه شهداء

برگی از زندگی‌نامه روحانی شهید «علی زبونی»

شهدا مرغان خوش الحان جنت الحسین هستند که هفت آسمان بدان الحان مجذوب اند و در این بین شهدای روحانی که در طول تاریخ نقش خود را چه قبل از انقلاب و حمایت از امام(ره) و چه بعد از آن در مسیر ولایت به زیبایی نشان دادند بی شک جایگاهی بس عظیم نزد معبود دارند.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۷۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ روحانی شهید «علی زبونی» متولد 1339 شهرستان سنقز استان کرمانشاه است که در نهم مهرماه 1359 در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسید.

روحانی شهیدی که مدت 9 سال را در حوزه علمیه به تحصیل علوم دینی پرداخت و تحصیلات حوزوی خود را تا سطح عالی حوزه علمیه پیش برد.

وی با آغاز قیام ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی دوشادوش آنان در تمامی راهپیمایی ها و تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی شرکت داشت و با به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی ادای تکلیف حراست و پاسداری از انقلاب و اسلام را بر خود واجب دانست.

شهید «زبونی» که مقلد امام خمینی( ره) بود و علاقه شدید به امام و ولایت داشت با آغاز جنگ تحمیلی فرمان رهبر و مولای خویش را برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لبیک گفت و راهی مناطق عملیاتی شد.

فرازی از وصیتنامه شهید:

سلام بر پیامبر بزرگ اسللام حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) و جانشینان آن حضرت و سلام بر مؤمنان راستین در همه ادوار و زمان‌ها و سلام بر بت‌شکن زمان حضرت امام خمینی بزرگ پرچمدار نهضت نبوی در عصر حاضر، مطلبم را با سلام بر همه خوبان شروع کردم و به رسالت انبیاء الهی و رسالت حضرت محمد بن عبدالله(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی و به امامت جانشین بلافصل آن حضرت امیرمؤمنان علی‌بن ابی طالب(ع) و فرزندانش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و امام علی بن الحسین (ع) و امام محمد بن علی باقر العلوم (ع) و امام جعفر صادق (ع) و امام موسی کاظم (ع) و امام علی بن موسی الرضا ( ع ) و امام محمد بن علی الجواد ( ع) و امام علی بن محمد الهادی ( ع) و امام حسن بن علی العسگری( ع) و امام حاضر و زنده و حاکم بر قلوب مومنین نجات دهنده بشریت از گمراهی و عدالت گستر حقیقی حضرت مهدی (عج) و به قرآن کریم نسخه نجات بخش و هدایت کننده انسان‌ها اقرار می نمایم.

معتقدم در پرتو عنایات حضرات معصومین (ع) انقلاب اسلامی پیروز شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران مقدمه هدایت امت اسلامی می دانم. امت اسلامی ایران، بدانید پیروزی انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران مقدمه هدایت امت اسلامی و بشریت است قدر این حقیقت گران قدر را بدانید نظام مقدس اسلامی حاصل زحمات انبیاء و اولیا الهی و مومنین و علما اسلام در طول تاریخ است.

خدا را شاکریم که در عصر زندگی ما این انقلاب رخ داد و پیروزی حاصل شد.

پس همه باید پاسدار باشیم و این پیروزی آغاز راه است راهی پر فراز و نشیب که لازم است بر تداوم آن استقامت داشته باشیم؛ بدانید دشمنان اسلام هرگز دست از دشمنی و خصومت با شما بر نخواهد داشت یقینا دشمن زحمات و مشکلات زیادی را در سر راه انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد، پس با عزمی استوار و استقامت و پایداری را ادامه دهید و توطئه های دشمن را بشناسید و بدانید تنها راه پیشرفت النقلاب استقامت و پاسداری است.

من از خدا می خواهم در این راه ما را یاری فرماید تا از صراط مستقیم خارج نشویم و من از خدا برای خود شهادت در راه خودش را طلب می کنم که تنها راه سعادت، ایمان به خدا و شهادت فی سبیل الله است.

علی زبونی پاسدار انقلاب اسلامی

((روح شان شاد و يادشان گرامي باد))

منبع :شهود استان مركزي

ارسال نظرات