خبرهای داغ:
استاد اخلاق حوزه های علمیه مراغه در گردهمایی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه این شهرستان، خدامحوری و رسیدگی به مشکلات خلق خدا را از سیره ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت به تزکیه نفس و درک و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه است.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اصغر صدر کریمی افزود: خداوند متعال این همه امکانات و نعمت ها را فراهم کرده تا انسان ها تزکیه نفس داشته باشند و از کفر و نفاق دوری کنند.

وی اضافه کرد: نیت رکن اصلی هر عمل است اگر نیت خالص باشد انسان به درجه اخلاص می رسد.

حجت الاسلام صدرکریمی اخلاص در عمل را مهم عنوان و بیان کرد: عمل خالص انسان را به مرتبه  کمال دائمی می رساند و اعمال و حرکات انسان را به حسنه تبدیل کرده و رستگار می کند.

وی ادامه داد: هر عملی که در آن ریا نباشد و به خاطر خدا باشد انسان را به یقین می رساند و اگر ارتباط با خدا همراه با یقین باشد انسان سعادت دنیا و آخرت را کسب می کند.

حجت الاسلام صدر کریمی با بیان اینکه رزق و روزی انسان از طرف خداوند متعال مقرر و مشخص شده افزود: انسان هم باید برای کسب روزی تلاش کند تا روزی نصیب او بشود.

استاد اخلاق حوزه های علمیه مراغه اظهار کرد: کل موجودات عالم را خداوند متعال به خاطر انسان و برای هدایت و رستگاری او آفریده است.

ارسال نظرات