پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان در پی عروج ملکوتی سردار «سید حسین فیض اردکانی»

در پی درگذشت سردار " سید حسین فیض اردکانی فرمانده سابق سپاه کُردستان "، سردار رجبی فرمانده ارشد سپاه بیت المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کُردستان پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۰۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرتیپ دوم پاسدار  محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی درگذشت سردار " سید حسین فیض اردکانی" فرمانده سابق سپاه کردستان پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.


عروج ملکوتی سردار سرافراز، رشید و فرمانده سابق سپاه کُردستان (سید حسین فیض اردکانی) در آغازین روز‌های دفاع مقدس که سال‌های متمادی از عمر خویش را در منطقه کردستان وقف به نظام و انقلاب اسلامی در کنار غیور مردان و شیر زنان کُرد کردند و با مردانگی یار و یاور و همرزم جهادگران مبارز و پیشمرگان مسلمان دراین منطقه بودند به همه‌ی همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت عُلو درجات اخروی را برای این مجاهد فی سبیل الله خواستارم.

حضرت حق روح پر فتوحش را در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به بستگان محترم، صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت عنایت فرماید.
 
سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی
 
فرمانده سپاه بیت المقدس و قرار گاه استانی شهید شهرامفر  کردستان
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار