خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

گنجینه دفاع مقدس جزو مهمترین ارزشهای این نظام است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس جزو مهمترین ارزشهای این نظام است،گفت: شهدا با رشادتهای خود درس زندگی و ایثار به ما آموختند.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۰۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خون شهدای هشت سال دفاع مقدم اظهار داشت : ما همواره در تمامی عرصه های زندگی مدیون رشادت های شهدای گرانقدر هستیم چرا که درس زندگی و ایثار به ما آموختند.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه گفت: شهدا میتوانند در زندگی ما اثر گذار باشند و باید آنچنان در زندگی قدم برداریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از فضیلت های اخلاقی و معنوی شهدا استفاده و بهره کافی ببریم.

 

نماینده عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان سرپلذهاب با اشاره به سالروز سوم خرداد و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: گنجینه دفاع مقدس یکی از مهمترین ارزش هایی است که باید همواره آن را سرلوحه زندگی و امورات خود قرار دهیم.

 

مهدوی ضمن اشاره به مسائل منطقه ایی و رشادتهای مدافعان حرم که در سوریه و عراق میجنگند و باعث نابودی داعش درمنطقه شدند گفت: دشمنان انقلاب از روزهای اول انقلاب با نظام مقدس جمهوری اسلامی در جدال بودند و از آن زمان تا به امروز نیز این جنگ و جدال ادامه دارد و به بهانه های مختلف یا سعی در  تضعیف نظام جمهوری اسلامی دارد  یا در تلاش برای ایجاد جنگ در منطقه است تا با این روش بتواند به اهداف شوم خود در منطقه برسد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سپاه سرپل ذهاب نیز در ادامه با اشاره به افتخاراتی که شهدا در زمان جنگ آفریدند، گفت: شهدا سرمایه تمام نشدنی و جزو باورهای اعتقادی و قلبی این مرز بوم هستند.

 

مجتبی کاکایی اظهار داشت: یکی از ارزش هایی که میتواند همواره باعث ایجاد ایمان و اعتقاد قلبی در انسان شود تفکر در ارزشهایی است که شهدا با گذشت از جان و مال خویش آن را به وجود آوردند و باعث شدند این ارزش ها و اعتقادها به باورهایی تبدیل شوند.

 

لازم به ذکر است یادواره شهید پاک نژاد با حضور نماینده ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپلذهاب و با حضور مردم روستای سرباغ گلین در محل مسجد این روستا برگزار شد.

 

ارسال نظرات