خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: تذکر لسانی در ماه رمضان با زبان روزه تاثیر دیگری برای تطهیر و تلطیف جامعه و روحیه مردم دارد، لذا باید از این فرصت بی نظیر وموثر نهایت استفاده را برد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۲۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سر پل ذهاب با بیان اینکه نا آگاهی از شرع یکی ازعلت های مهم عدم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: در این زمینه رسالت سنگینی برعهده دستگاه های فرهنگی است.

 

حجت الاسلام علی گلیاری ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی جهت ترویج معروف ها و زدودن منکرات در سطح جامعه خواند و گفت: نباید کسی در جامعه اسلامی از امر به معروف هراس داشته باشد لذا توجه جامعه درجهت عمل به امر به معروف و نهی از منکر ضروریست.

 

وی در پایان گفت: قبح بسیاری از منکرات در جامعه شکسته شده و تبدیل به عادت شده است و از طرفی معروف‌ها نیز کمرنگ شده است و لذا گرچه این واجب الهی باید در طول سال و همواره مورد توجه باشد اما گریزی نیست که در ماه های معنوی مثل رمضان که فضایی ویژه و منحصر به فرد را درجامعه حاکم می کند، بستر توجه و نهادینه کردن و در واقع فرصت احیاء امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش مهیا باشد.

ارسال نظرات