کارشناس مسائل سیاسی:

همه مردم در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه مسئول‌اند

کارشناس مسائل سیاسی گفت : منظور از مطرح‌کردن بحث آتش به اختیار توسط رهبر معظم انقلاب این است که آحاد مردم جامعه در تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مسئول هستند و نباید مشکلات را تنها برعهده نهاد و یک شخص قرار دهیم.  
کد خبر: ۹۰۲۱۷۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حمیدی کارشناس مسائل سیاسی  در نشست بصیرت سیاسی که با حضور کلیه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد ، ضمن قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت : الگوپردازی، الگوسازی و الگویابی مسئله بسیار مهمی در جامعه است که بر اساس آن می‌توان افراد فرهیخته و شایسته‌ای مانند شهدا را به‌عنوان الگو در جامعه معرفی کرد.

همه مردم در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه مسئول‌اند

وی با توجه یه مسائل جامعه بیان کرد : در تاریخ آمده که عده کثیری از مسلمانان به واسطه دشواری هایی که داشتند و سختی هایی که میکشیدند به شک و تردید می افتادند که نکند ما حق نیستیم که اینهمه بلا میبینیم و دشمن ما که مدام در حال پیروزی و راحتی است حق است مثال آن در شعب ابیطالب که فشار ها و سختی های فراوانی به مردم وارد میشد جوری که حتی تا سه روز را با یک عدد خرما میگذراندند .

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود : افرادی بودند در همین انقلاب که از فداییان انقلاب بودند جاهایی که انقلاب به بن بست میرسید نمیتوانستند تحلیل کنند و فقط تعبدی انقلاب  و ولایت را قبول داشتند در حالی که امام و حتی رهبری همیشه امید مدهند و افق روشنی از انقلاب را نوید میدهد .

حمیدی گفت : منظور از مطرح‌کردن بحث آتش به اختیار توسط رهبر معظم انقلاب این است که آحاد مردم جامعه در تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مسئول هستند و نباید مشکلات را تنها برعهده نهاد و یک شخص قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در مسئله آتش به اختیار به فرموده مقام معظم رهبری می‌بایست بسیار هوشمندانه یک کار فرهنگی دقیق و تمیز در چهارچوب قانون برای اهداف نظام و دفاع از انقلاب و اسلام انجام داد که اگر مدیران در کنار مردم قرار بگیرند این حرکت قوی‌تر و در غیر این صورت مردم خود وارد عمل شوند.

وی گفت :عمده مشکل ما در جاهایی که دشواری و سختی بهمان وارد میشود این است که نمیتوانیم تحلیل درستی از موضوع اتفاق افتاده داشته باشیم و میگوییم چرا دشمنان پیروز هستند ولی ما نه.

ارسال نظرات
پر بیننده ها