خبرهای داغ:
نخستین سالانه مد و کسب کار ایران "مد و سامیت" با هدف گردهم آوردن فعالان، ذینفعان و تصمیم‌گیرندگان کلیدی صنعت مد و فشن به ایجاد و گسترش ارتباطات آنها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سالانه مد و کسب کار ایران «مد و سامیت» در نظر دارد تا با گردهم آوردن فعالان، ذی‌نفعان و تصمیم‌گیرندگان کلیدی صنعت مد و به ایجاد و گسترش ارتباطات آنها کمک کند و زمینه را برای به دست آوردن دانش و اشتراک‌گذاری آن تسهیل کند.

مهدی معصومی مؤسس نخستین سالانه مد و کسب کار ایران درباره جزئیات نخستین سالانه مد و کسب کار ایران با عنوان «مد و سامیت» گفت : این رویداد یک پلت‌فرم کسب و کار تجاری و پیشرو است که هدف اصلی آن توانمندسازی، ارتقای سطح دانش و تجاری‌سازی استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا برنامه‌ریزی شده است و جزئیات زمان و مکان برپایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنعت مد ایران و تسریع روند تطبیق نیازهای مشتری با محصولات تولید شده اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری فنی و تجاری مابین طراحان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و مراکز علمی و آموزشی از مهمترین اهداف است و امیدواریم در پی برگزاری این رویداد همچون دو دوره مدوتک شاهد ایجاد فضایی خلاق و پویا جهت رشد استعدادها و قابلیت‌های بومی صنعت مُد ایران و همچنین ترویج و گسترش مد ایرانی اسلامی باشیم.

مؤسس نخستین سالانه مد و کسب کار ایران اضافه کرد: شناسایی، معرفی و حمایت از طراحان جوان و خلاق ایرانی، تمرکز بر جنبه‌های تجاری، کارکردگرایی و درک بازار مصرفی مد از اولویت‌های رویداد مد و سامیت است و در تلاشیم تا با ایجاد بستری پرقدرت و خلاق درصنعت مُد داخلی شاهد گردآوری متفکران و پیشگامان عرصه مد باشیم.

معصومی در ادامه به مأموریت و اولویتمدوسامیت اشاره و تصریح کرد: مد و سامیت بر آن است تا با ایجاد زمینه‌ای مناسب برای برقرای ارتباط فعالان حوزه مد، برندها و صاحبان کسب و کار، زمینه‌ساز ارتقاء صنعت مد و افزایش توان رقابتی آن در سطح بین‌الملل باشد.

وی بیان داشت: رویداد مد و سامیت امیدوار است در سال‌های آتی به یکی از مهمترین رویدادهای کسب و کار مد در منطقه تبدیل شود و محلی برای برقراری ارتباطات و تعاملات بین‌المللی در صنعت مد و پوشاک باشد.

 

ارسال نظرات