مسئول بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری مراسم تعزیه خوانی توسط گروه‌های تعزیه شهرستان در ایام شهادت امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۶۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
عباس اعتماد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) با اشاره به اجرای سه گروه تعزیه در این ایام در شاهرود گفت: گروه‌های تعزیه خوانی باب الحوائج، نوای کربلا و نینوا در ایام شهادت امام علی (ع) در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) و باغزندان به اجرای تعزیه خوانی این امام همام می‌پردازند.
وی افزود: مراسم تعزیه خوانی گروه باب الحوائج از پنجشنبه ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه ساعت ۲۱ پارک شهرک ولیعصر (عج) و گروه نوای کربلا از دوشنبه ۱۴ خرداد تا ۱۸ خرداد از ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۴ و ۱۶ خرداد ساعت ۲۱ در پارک شهرک ولیعصر (عج) اجرای مراسم خواهند داشت.
اعتماد خاطر نشان کرد: گروه تعزیه خوانی نینوا از جمعه ۱۸ تا ۲۱ خرداد ساعت ۲۱ در محل جمعه بازار سابق محله باغزندان شاهرود اجرای برنامه دارند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها در اجرای این مراسم‌ها گفت: دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری شاهرود و گروه‌های تعزیه و پایگاه‌های بسیج ولیعصر و حضرت ابوالفضل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و شورای محله اسلامی شهرک، ولی عصر (عج) در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند.
وی در پایان از شهردار و مجوعه شهرداری شاهرود و ریاست و مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در جهت اجرای این برنامه‌ها تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها