خبرهای داغ:
مدير عامل شرکت گاز استان قزوین

97 درصد خانوارهای روستایی منطقه آوج از گاز طبیعی برخوردارند

از مجموع 92 روستای بالای 20 خانوار شهرستان آوج، تاکنون 89 روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۰۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعيل مفرد بوشهري مدير عامل شرکت گاز استان قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: تا کنون 9 هزار و 987 خانوار روستایی در شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این مقدار معادل 97 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان می باشد.
بوشهری با اشاره به این مطلب که تا قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تعداد روستاهایی که در منطقه آوج از نعمت گاز بهره مند بودند فقط 2 روستا بوده است گفت: خوشبختانه با اولویتی که در دولت برای گازرسانی به روستاها در سراسر کشور لحاظ شده است از سال 1392 تا کنون 87 روستای آوج و آبگرم به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
وی همچنین تصریح کرد: تمام خانوارهای شهری شهرستان آوج به همراه 39 واحد صنعتی و 2 جایگاه CNG در این منطقه از گاز طبیعی برخوردار هستند و تاکنون بالغ بر 810 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در این منطقه اجرا شده و افزون بر ده هزار انشعاب نیز نصب شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، گاز طبیعی را عاملی تاثیر گذار در افزایش رفاه و رضایتمندی روستاییان دانست که با ایجاد مزیت ها و صرفه جویی های اقتصادی می تواند موجبات مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم آورد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها