مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان گفت: عظمت رمضان بیش از هر چیز به نزول قرآن است و مهم ترین هدف بعثت انبیاء و حتّی راز بعثت پیامبر خاتم(ص)، هدایت مردم و تهذیب اخلاق آنهاست.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان گفت:  قرآن مجید، سند اساسی اسلام و معجزه جاوید نبی اکرم اسلام   مصون از هرگونه تحریف است.
 
وی افزود: ما باید کتاب آسمانی را محور عقیده، فکر، تصمیم و عمل خود قرار دهیم؛ در غیر این صورت قرآن، ما را پوک و پوچ می داند.
 
بامری بیان کرد: ما باید قرآن را جدی بگیریم و بدانیم با انس و الفت با کتاب الهی می توان دشمن را نابود کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان تصریح کرد: عظمت رمضان بیش از هر چیز به نزول قرآن است  و مهم ترین هدف بعثت انبیاء و حتّی راز بعثت پیامبر خاتم(ص )، هدایت مردم و تهذیب اخلاق آنهاست.
 
این مسئول اظهار داشت:  پیامبر اکرم با معجزه اش (قرآن)، برای تربیت و آموزش انسان ها آمده است؛ رسالتی که بر عهده سایر انبیای الهی نیز بوده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در اسلام و اخلاق اسلامی، اصل «آراستن خود به فضایل» و «داشتن نیت درست در کارها» مطرح است؛ چرا که ارزش عمل به نیت است و نیت هم شرط قبولی عمل و اساس عمل است. نیت خدایی، عامل جذب الطاف الهی است، حتّی اگر دارنده آن نیت، فرصت و توان عمل کردن، پیدا نکند. البته هر که در راه خدا تلاش کند، خداوند هم راه های خودش را به او نشان می دهند .
ارسال نظرات