نماینده ولی فقیه در استان:

پاسگاه های مرزی تبلور وحدت بین شیعه و سنی است

آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران مفهوم ایثار و شهادت و گذشت از جان در راه ارزش های والای دین اسلام را با تقدیم هزاران شهید مسلمان و اقلیت مذهبی به عنوان سرمشق به جهان عرضه داشت.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامی داشت چهلمین روز شهادت شهدای مدافع  وطن با حضور مسئولان نظامی، انتظامی، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم در مسجد جامع شهرستان زاهدان برگزارشد.
 در این مراسم آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا با نثار خون پاک شان امنیت، آزادی و استقلال را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند.
 
وی با اشاره به این مطلب که به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل(ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده  افزود: رسالتی خطیر در راستای حراست از دستاورد‌های خون شهیدان و تداوم راه آنان که راه حریت، حق طلبی و ظلم ستیزی است  بر دوش ما می‌باشد.
 
سلیمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مفهوم ایثار و شهادت و گذشت از جان در راه ارزش‌های والای دین اسلام را با تقدیم هزاران شهید مسلمان و اقلیت مذهبی به عنوان سرمشق به جهان عرضه داشته و ما باید در این استان بیشتر در راستای وحدت تلاش کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که دعا پل ارتباطی با خداوند است اظهارداشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای راز و نیاز با خداوند است و انسان  در این ماه بیش از هر ماه دیگری با خدا نیازش را در میان میگذارد.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که انس گرفتن با آیات نورانی و روح بخش قرآن کریم روح انسان را صیقل می دهد و باعث طراو ت و شادابی روح و جسم می شود ادامه داد: ما در این دنیا باید کار هایی انجام دهیم که در قیامت شرمنده نباشیم.

وی همچنین به خروج ترامپ از  بازی برجام اشاره و تصریح کرد:  برجام تصمیم جمعی بود که خروج ترامپ از این مسئله بی احترامی به ملت ایران و  دیگر کشور های عضو در آن بود.
 
سلیمانی گفت: تشکیل گروهک های تروریستی و تکفیری به نام داعش یکی از تهدیدات آمریکا در منطقه  بود تا بتواند از این طریق نا امنی  را در ایران ایجاد و نظم منطقه را بهم‌ بزند که به لطف خدا و هوشیاری و بیداری مردم این نقشه نقش برآب شد.

وی در پایان پاسگاه های مرزی را تبلور  وحدت بین شیعه سنی دانست و خاطر نشان کرد: ثبات  پاسگاه های مرزی وحدت بین شیعه  و سنی را افزایش می دهد و ما در همه شرایط باید شهدا  را به عنوان طلایه دار پیشرو ، و معلم الگوی خود قرار دهیم.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار