جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: تحریم‌های دشمن حربه‌ای برای عقب‌نشینی ملت ایران از اعتقادات و ارزش‌ها و دستاوردهایشان است.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۳۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار امان‌الله گشتاسب، در همایش سران طوایف و ریش سفیدان منطقه سیستان، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار خوب و صبور و مستحق خدمت در عمل هستند، زیرا همیشه در تمام برنامه‌ها جلوتر از مسؤولان حرکت کرده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس، افزود: اگر امروز نظام ما پابرجاست، حاصل سه تفکر است، اگر این تفکرات را مسؤولان ما در هر سطحی باور کنند یقینا الگویی برای دنیای اسلام خواهیم بود.
 
وی هدف اصلی آمریکا را تضعیف اسلام ناب محمدی(ص) دانست و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند چهره اسلام را تخریب کند.
 
گشتاسب با بیان اینکه تا زمانی که ایران اسلامی در راه حفظ اسلام حرکت می‌کند آمریکا دست از دشمنی بر نمی‌دارد، افزود: آمریکا می‌خواهد خود بر دنیا حکومت کند، نمی‌خواهد اثری از اسلام باشد، تا زمانی که ما بر اعتقاد ایستاده باشیم تحریم دشمن ادامه دارد.
سردار گشتاسب ادامه داد: اگر امروز نظام ما پابرجاست، حاصل سه تفکر است، اگر این تفکرات را ما مسؤولان در هر سطحی باور کنیم یقینا الگویی برای دنیای اسلام خواهیم بود.

این مسؤول ادامه داد: باور و اعتقاد به داشته‌ها رمز موفقیت ملت ما است، امام خمینی (ره) با دست خالی و توکل به خدا و توان مردم و با همین دیدگاه نظام را به پیروزی رساند.

وی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال حرف مقام مظم رهبری باید سند باشد، باید امکانات و داشته‌ها و سرمایه‌های خود را قدر دانسته و باور کنیم.

سردار گشتاسب گفت: اگر میخواهیم این انقلابی که برای آن جان داده ایم را حفظ کنیم باید از دستاورد‌های خود محافظت کنیم.

وی بیان کرد: اگر ما مسؤولان به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، نیاز به برجام و اروپا نداریم بلکه با باور قلبی و توان داخلی می‌توانیم دیگر کشور‌ها را هم در زیر چتر خود بیاوریم.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: دشمنان تلاش می‌کنند چهره اسلام را تخریب کند، هدف اصلی آمریکا تضعیف اسلام ناب محمدی(ص) است تا دین و ایمان و شرف ما را زیر سئول ببرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که ایران اسلامی در راه حفظ اسلام حرکت می‌کند آمریکا دست از دشمنی بر نمی‌دارد.

سردار گشتاسب بیان کرد: آمریکا میخواهد خود بر دنیا حکومت کند، نمیخواهد اثری از اسلام باشد، تا زمانی که ما بر اعتقاد ایستاده باشیم تحریم دشمن ادامه دارد.
ارسال نظرات