استاندار اردبیل گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی؛ عملکرد مدیران اجرایی و کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها را به طور سازنده، نقد کنند.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۳۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

رسانه‌ها و خبرنگاران عملکرد مدیران را به طور سازنده نقد کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو که در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان در استانداری سخن می گفت افزود : من از این مساله استقبال می کنم و معتقدم رسانه‌های استان باید توانمند و دارای تحلیل محتوا باشند تا بتوانند میزان تاثیرگذاری خود را در جامعه افزایش دهند.

وی با بیان این که رسانه ها با آگاهی بخشی ، می توانند جامعه را به سمت درست هدایت کنند اظهار کرد : تقویت تولید محتوا در رسانه ها و افزایش کیفیت چاپ و نشر رسانه های مکتوب ، از الزامات دست یابی به این هدف متعالی است .

بهنام جو با اشاره به نقش دولت در این ارتقای کیفی و کمی ، اظهار کرد: یکی از راه های حمایت از رسانه‌ها ، ساماندهی روابط عمومی‌ها و کمک به برقراری ارتباط سالم تر و قانونمند بین دستگاه های دولتی و رسانه‌های استان است.

وی تاکید کرد : خرید مرتب نشریات از سوی دستگاه های دولتی و نیمه دولتی ، قرار دادن نشریات در اتوبوس های شهری و برون شهری، مکان های عمومی ، راهروهای ادارات پر رفت و آمد، فرودگاه ها و ... ضمن این که سبب تقویت نشریات استانی خواهد شد ، می تواند در بالا بردن سطح مطالعه در استان هم تاثیرگذار باشد.

استاندار اردبیل با استقبال از پیشنهادهای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بر ساخت مجتمع مطبوعاتی با مشارکت دولت و فعالان مطبوعاتی ، پیگیری ساماندهی آگهی‌های دولتی از طریق ذی حسابان دستگاه ها برای جلوگیری از ایجاد رانت در توزیع آگهی‌ها، تعیین تکلیف ساختمان خانه مطبوعات استان و حفظ آن در دست اهالی مطبوعات استان و حمایت از جامعه مطبوعات از طریق بودجه های فرهنگی مرتبط تاکید کرد.

در این جلسه نواداد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و هریک از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان به بیان نظرات خود در خصوص موضوعات مختلف و مشکلات صنفی پرداختند.

ارسال نظرات