خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد: دانش آموزان قزوینی با کسب 14عنوان در رشته های مختلف پرسش مهر18؛ موفق به کسب رتبه ی اول کشوری در بین دیگراستان ها شدند.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۵۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی افزود: در آخرین مرحله از ارزیابی آثار دانش آموزان سراسر کشور در رشته های مختلف، استان قزوین با کسب 14 عنوان توانست به مقام اول کشوری در این دوره از مسابقات دست یابد.
وی اظهار داشت: فراخوان پرسش مهر یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در آموزش و پرورش کشوراست که دانش آموزان و فرهنگیان با توجه به سوال مطرح شده از سوی رییس جمهور محترم در آستانه ی بازگشایی مدارس در قالب های مختلف هنری بدان پاسخ می دهند که امسال نیز همچون سنوات گذشته، استان قزوین طلایه دار این دوره از مسابقات بود و توانست به کمک مربیان، معلمان و دانش آموزان، آثار خوبی را در رشته های فیلم کوتاه، سخنوری، مقاله پژوهشی، وبلاگ نویسی، طراحی، پوستر و خوشنویسی(ثلث)خلق نماید و در معرض رقابت و داوری با دیگر استانها قرار دهد.
لازم به ذکر است که در بخش « هر خانواده ایرانی یک پاسخ »، « محمد امین نائبی» ولی دانش آموز « نیکی نائبی» از آموزشگاه «پارس» ناحیه یک قزوین موفق به کسب رتبه ی برگزیده ی کشوری شدند.
شایان ذکر است در مقایسه با سال گذشته، دانش آموزان و فرهنگیان استان رشد 30درصدی در کسب رتبه های کشوری داشتند که به همه ی همکاران و دانش آموزان پرتلاشگر استان تبریک می گوییم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها