احمد درویشی
مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در جمع نیروهای مسلح شهرستان میناب گفت: شروط مقام معظم رهبری در تعامل با اروپا باید کاملا رعایت شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، صادقی در جمع نیروهای مسلح شهرستان میناب گفت: در قرارداد برجام آن گونه که شایسته بود منافع ایران در نظر گرفته نشد و متاسفانه مسئولین ما فراتر از آنچه که در برجام بود عمل کردند و باز هم دشمنان تراز اول اسلام که در راس آنان آمریکاست به عهد خود پایبند نماند و بار دیگر دشمنی و نفاق آمریکا نسبت به ملت ما نمایان شد..


مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان می توانست قراردادی بهتر از این قرارداد را به امضاء برساند گفت: آمریکا و غرب هیچ گاه دنبال پیشرفت و حل مشکلات ما نبوده و نیستند و اگر با کشور ما پای میز مذاکره حاضر شدند از روی ناچاریشان بود زیرا این عزت و اقتداری که شهیدان به نظام ما بخشیده اند بر هیچ کسی پوشیده نیست و چنانچه قدرتی نداشتیم مانند سوریه و عراق باید هر روز تصمیمی برایمان می گرفتند. 

صادقی آمریکا را مکار،عهد شکن و تجاوزگر دانست و گفت: تمامی ملت های دنیا می دانند که آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست و فقط تا جایی که منافعش محفوظ است به عهد خود پایبند می ماند و اگر به تاریخ مراجعه کنیم شرورتر و عهد شکن تر از آمریکا را نخواهیم یافت. 

این مسئول تکیه بر توان داخلی را حل مشکلات و پیشرفت کشور دانست و گفت: در کشور ما منابع اقتصادی و پتانسیل های فراوانی وجود دارد که اگر مسئولین ما بخواهند از جوانان نخبه در بالفعل کردن این منابع استفاده کنند قطعا در مدت زمان اندک به جایگاه مطلوبی در زمینه اقتصادی دست پیدا خواهیم کرد. 

عبدالله صادقی فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی یکی از چاره سازترین گره گشای مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری امروز مهمترین دغدغه اش حرکت کشور به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی است و بارها در سخنرانی هایش این موضوع مهم را به مسئولین تذکر داده ولی متاسفانه حرکت قابل توجهی از سوی مسئولین در این زمینه مشاهده نگردیده است.


مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از اول انقلاب تاکنون با اتکاء به جوانان و درون گرایی در علوم مختلف به پیشرفت هایی دست پیدا کردیم که بسیاری از کشورهای دنیا هنوز به آن دست نیافته اند و اگر امروز نیز ما همان راه را دنبال کنیم قطعا علم را به تسخیر خود در خواهیم آورد و هیچ نیازی نداریم که با دشمنان که هدفشان نابودی اسلام است وارد مذاکره شویم که راحت زیر عهد و پیمانشان بزنند و به ما خیانت کنند. 

صادقی خطاب به مسئولین گفت: بیانات و نصایح مقام معظم رهبری باید خط و مشی مسئولین در ادامه راه برجام باشد زیرا رهبری فرمودند که به این سه کشور اروپایی نیز نمی توان اعتماد کرد و باید تضمین های لازم را از آنان گرفت که دوباره با خیانت این سه کشور مواجه نشویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار