خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان خبر داد
فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان از برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این پایگاه نام برد و گفت: برترین فضیلت ماه مبارک رمضان، عجین شدن با قرآن است.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۶۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های پایگاه آمنه همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ویژه برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان در محل پایگاه آمنه (س) اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی و صیقل دادن به روح و جان است که باید از لحظه لحظه‌ها آن در راستای رشد و تعالی خود استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در راستای بهره‌مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت رمضان، برنامه‌های مختلفی در محل پایگاه حضرت آمنه(س) اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌های پایگاه از یکم رمضان با رویکرد ارتقای سبک زندگی اسلامی، توجه به رویکرد قرآنی و معرفت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و فرهنگ‌سازی در حمایت از کالای ایرانی آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان در تشریح این برنامه‌ها از برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان محوری‌ترین این برنامه‌ها نام برد و بیان داشت: برترین فضیلت ماه مبارک رمضان، عجین شدن با قرآن است که زمینه ویژه‌ای برای عموم مردم در راستای انس با قرآن کریم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه با حضور قاریان و حافظان خوش صوت در محل پایگاه برگزار می‌شود، افزود: پس از جزء‌خوانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مبلغین به تفسیر آیات پرداخته می‌شود.

اسدی در همین خصوص به برگزاری مسابقات روزانه در محافل انس با قرآن اشاره و اضافه کرد: با هدف تشویق افراد برای حضور در این محافل و همچنین توجه به قرآن و مفاهیم قرآنی به صورت روزانه مسابقات قرآنی برگزار و هدایایی اهداء می‌شود.

وی به توزیع سبد کالا در بین نیازمندان به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در پایگاه اشاره و عنوان کرد: علاوه بر برگزاری ایستگاه صلواتی به هنگام افطار برای سلامتی مدافعان حرم، در راستای شناساندن احکام الهی، توطئه‌های اخیر دشمنان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به شبهات برنامه‌های سخنرانی و پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی در راستای جذب حداکثری افراد در بسیج است که پایگاه از این فرصت استفاده می‌کند، گفت: در حال حاضر بسیجیان پایگاه به تعداد یک هزار نفر اعم از عادی و فعال است که نسبت به جامعه آماری این میزان بسیار خوب و موفقیت‌آمیز است.

وی از اجرای طرح ضیافت افطاری در محل پایگاه خبر داد و خاطرنشان کر : امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم ضیافت افطاری در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور بسیجیان فعال پایگاه، حافظان و قاریان قرآنی افراد شرکت‌کننده در محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات