پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در پی شهادت سردار فیض اردکانی

در پی شهادت سردار جانباز حاج حسین فیض اردکانی، رئیس شورای شهر اردکان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ما أَصابَ مِنْ مُصیبَةٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ مَنْ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ (سوره التغابن، آیه ۱۱)
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پرافتخار درراه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.
بی‌شک برادر مجاهد و عزیزمان سردار حاج حسین فیض که از مفاخر شهر اردکان محسوب می‌شدند از زمره مجاهدان گمنامی بود که سال‌های عمر خویش را به مجاهدت خالصانه درصحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد.
مرحوم فیض بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های دفاعی و نظامی کشور همپای سرداران رشید کشورمان، حضوری فعال و مستمر داشته و همواره در پی روشنگری، آگاه‌سازی و معرفی جریان‌های معاند و اهداف شوم آن‌ها بود که دلسوزی، تلاش و جدیتش برای دوستان انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان بیم و وحشت را به همراه داشت و مصداق بارز تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْˈ بود.
این‌جانب عروج ملکوتی آن سردار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همسر مکرمه و فرزندان گرامی و نیز هم‌رزمانش تسلیت عرض می‌نمایم.
حضرت حق روح پرفتوحش را در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان و هم‌رزمان شهیدش محشور و به بستگان محترم، صبر و شکیبایی توأم باعزت و سعادت عنایت فرماید.
محمدعلی مروتی
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان
ارسال نظرات
آخرین اخبار