سردار اشتری گفت: نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان در دو عملیات جداگانه 5 قاچاقچی را دستگیر و 4 خودرو و مقادیر قابل توجهی تجهیزات نظامی را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۴۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان از کشف ۷ تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف ۴ دستگاه خودرو خبر داد.

وی بیان کرد: این میزان کشفیات طی دو عملیات جداگانه و در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهارداشت: متاسفانه مافیای واردکننده مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند و با داشتن سلاح‌های سبک و نیمه سبک و مواد منفجره دنبال رسیدن به خواسته‌های سودجویانه خود هستند.

این مسئول با بیان اینکه شب گذشته از مرز میرجاوه بازدید داشتیم، گفت: بخشی از تجهیزات پیشرفته اپتیکی در نوار مرزی و تجهیزات انفرادی تا چند ماه آینده در اختیار مرزبانان قرار داده می‌شود.

وی انواع مخدر کشف شده را شامل حشیش، کراک، هروئین، شیشه و تریاک عنوان کرد.

این مسئول هدف از سفر به سیستان و بلوچستان را بازدید از پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی بیان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت‌ها، جلوگیری از تردد‌های غیرمجاز مرزی برای مقابله با قاچاق انسان و ورود اتباع غیرمجاز است که امسال پیشگیری خوبی در این خصوص انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره سعید براتی مرزدار ربوده شده گفت: این مرزدار در سلامت است و وزارت امور خارجه اقدامات لازم را در این خصوص با وزارت خارجه پاکستان انجام داده است که امیدواریم در آینده نزدیک خبرخوشی داشته باشیم.
ارسال نظرات