ضیافت افطاری علما و طلاب و ائمه جمعه و جماعات ومدرسین حوزه های علمیه و سران طوایف و معتمدین شهرستان سراوان با شرکت 200 نفر در نماز خانه سپاه شهرستان سراوان با هزینه خیرین بسیج برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۴۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، ماه رمضان یکی از ماه‌های پر خیر و برکت خدا است که در این ماه مسلمانان در طول یک ماه به روزه‌داری می‌پردازند.

در ماه رمضان برنامه‌های خوبی در بین مسلمانان اجرا می‌شود که از جمله تلاوت قرآن، دعا خواندن، صله ارحام و افطاری دادن است.

یکی از برنامه‌های خوب در بین مسلمانان روزه‌دار، افطاری دادن است که موضوع افطاری دادن به روزه داران یکی از سنت‌های اسلامی است از اهمیت خاصی برخوردار بوده که این سنت بازهم همچنان دارای اهمیت زیادی است.

روزه‌داران با پیروزی بر هوای نفس، قلب‌هایشان را از هر گونه بدی و کینه دور می‌کنند و این کدورت‌ها را با صفا و همدلی جابه جا می‌کنند و ماه رمضان، ماه بسیار خوبی برای انجام این عمل است.

دین اسلام برای افطاری دادن سفارش‌های زیادی کرده، اما نباید با اسراف و افراط این ثواب را از بین ببریم.

سفره‌های افطار زمانی با نان و خرما و مقداری پنیر عنوان سفره‌های افطار دارد.
 
در همین راستا ضیافت افطاری علما و طلاب و ائمه جمعه و جماعات و مدرسین حوزه‌های علمیه و سران طوایف و معتمدین شهرستان سراوان با شرکت 200 نفر در نماز خانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
ارسال نظرات