سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان از وقف آب و ملک کشاورزی جهت امور مسجد جامع بخش طغرالجرد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۵۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسن جعفری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  کوهبنان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان توسط واقف گرانقدر "حسین محسن بیگی "ملکی در بخش طغرالجرد این شهرستان وقف شد.

وی افزود: این ملک، ۴۵۰ متر مربع زمین زراعی مستعد کشت به انضمام سهم آب از یک رشته قنات می‌باشد که با توجه به متن وقفنامه در آمد حاصل از اجاره آن با نظارت اداره اوقاف شهرستان صرف هزینه‌ها و مصارف سالیانه مسجد می‌شود.

جعفری با اشاره به ثبت موقوفات جدید امسال این شهرستان گفت: از ابتدای امسال ۵ فقره وقف در شهرستان کوهبنان محقق شد که وقف ملک کشاورزی با نیت اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی از جمله موقوفات مهم ثبت شده سال جدید می‌باشد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان با اشاره به موقوفات ثبت شده سال گذشته این شهرستان گفت: در سال ۹۶ در مجموع ۸ موقوفه جدید در کوهبنان محقق شد که وقف ملک مسکونی جهت ترویج و آموزش قرآن کریم و همچنین وقف منزل  مسکونی جهت ترویج اسلام محمدی از مهمترین موقوفات ثبت شده بود.

 

ارسال نظرات