استاندار لرستان گفت: حضور ۱۸ ورزشکار لرستان در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی شده که امیدواریم پس از برگزاری بازی‌های انتخابی این عدد به بیش از ۲۵ نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۵۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جلسه شورای عالی ورزش لرستان با اشاره به اینکه همه به نوعی اذعان دارند که استان استعدادهای خوبی در حوزه ورزش داردبیان کرد: از سوی دیگر در زمینه امکانات و تجهیزات لازم برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها با وجود اقدامات صورت گرفته ضعیف هستیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از استان‌های دیگر بخش خصوصی و یا خصولتی قوی وجود دارد که به کمک‌های ورزش آمده‌اند که در استان ما تعداد این واحدها خیلی کم است.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی دولت تنها راه کمک به حوزه ورزش استان است، افزود: البته موضوع به این سادگی نیز نیست چرا که شرایط خاصی برای توزیع اعتبارات وجود دارد چرا که گاهی اوقات اعتبارات ملی هستند. 

خادمی اظهار داشت: از سوی دیگر بخشی از اعتبارات ارزش‌افزوده به حوزه ورزش تخصیص داده شده که این رقم کمک خوبی به توسعه روند ورزش استان می‌کند.

وی گفت: در فصل ورزش و جوانان اعتبارات استانی خوبی در نظر گرفته شده، همچنین سایر ادارات نیز امکانات خوبی دار‌ند که می‌توان از آنها به صورت مشترک استفاده کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: حضور ۱۸ ورزشکار لرستان در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی شده که امیدواریم پس از برگزاری بازی‌های انتخابی این عدد به بیش از ۲۵ نفر افزایش یابد.

خادمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، عنوان کرد: به نظر می‌رسد اعطای خودرو به عنوان جایزه در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی رسم خوبی نیست و باید این موضوع ممنوع شود و در صورتی که به دنبال دادن جایزه هستیم دوچرخه بهترین هدیه است.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات