وزیر اسبق ارشاد:

عدم اظهار ضعف مسئولان در مقابل دشمنان سبب پیروزی ما می‌شود

وزیر اسبق ارشاد گفت: هرکجا که مسئولین ما انفعال و ضعف از خود نشان داده‌اند دشمنان گستاخ‌تر شده و امروز مسئولین به‌جای اینکه آمریکا را به خاطر جنایاتش به چالش بکشند انفعال نشان می‌دهند و نتیجه این انفعال تعیین شروط برای ایران توسط وزیر امور خارجه آمریکا را در پی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۶۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در مراسم گرامیداشت شهدای حاج عمران و روز شهرستان الیگودرز با اشاره به اقتداری که شهدا برای نظام به ارمغان آوردند افزود: اگر مسئولین ما در مقابل دشمنان انفعال و ضعف نشان نمی‌دادند امروز شرایط بهتری داشتیم اما هنوز هم دیر نشده و می‌توان از تجربه برجام و بدعهدی دشمنان برای آینده برنامه‌ریزی نمود.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری در سال‌های گذشته گفت افزود: همواره هر آنچه حضرت آقا فرموده‌اند پیش‌آمده است که یقیناً فرمایشات ایشان نصیحت نیست و دستوراتی است که باید اجرایی شود.

حسینی عنوان کرد: متأسفانه امروز هم مسئولین ما درحالی‌که برجام‌پایان نیافته از برجام یک و دو و سه سخن می‌گویند که این گرا دادن به دشمن است.

وی افزود: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد رییس‌جمهور ما هم باید موضع قدرتمندانه‌ای می‌گرفت و امیدواری را به اروپا واگذار نمی‌کرد شرایط بهتر بود.

وزیر اسبق ارشاد به دوران دفاع مقدس اشاره نمود و تصریح کرد: در جنگ ۸ ساله که ایران اسلامی در مقابل یک دنیا دشمن ماند همه متوجه شدند که نمی‌شود با حمله نظامی این نظام را از پای درآورد و همین موضوع باید درس می‌شد برای مسئولین که از خود ضعف نشان ندهند.

وی با اشاره به خوش‌بینی برخی به امریکا و تفکیک اوباما و ترامپ گفت: متأسفانه برخی مملکت را معطل نگه‌داشته بودند که ببینند در آمریکا کدام حزب رأی می‌آورد درحالی‌که این‌ها همه یکی هستند و در دوران مختلف دشمنی و کینه خود به ملت ایران را ثابت نموده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: هرکجا که مسئولین ما انفعال و ضعف از خود نشان داده‌اند دشمنان گستاخ‌تر شده و امروز مسئولین به‌جای اینکه آمریکا را به خاطر جنایاتش به چالش بکشند انفعال نشان می‌دهند و نتیجه این انفعال تعیین شروط برای ایران توسط وزیر امور خارجه آمریکا را در پی دارد.

وی گفت: اگرچه از راه شهدا فاصله گرفته‌ایم اما بازهم باید بازگردیم و در مقابل دشمنان محکم بمانیم و جلوی امتیاز دادن‌ها را بگیریم.

وزیر اسبق ارشاد افزود: سخنان رهبری فرمان‌هایی است که باید اجرایی شود و مردم هم اگر مدیر و مسئولی که خواست از این فرمان‌ها سرباز زند باید او را وادار به اطاعت کنند.

وی گفت: امروز وظیفه مردم سنگین‌تر است و باید از دولت و نمایندگان مجلس بخواهند که بر اساس فرمان‌ها رهبری حرکت کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: اخیراً مجلس طرحی را در حال مصوب نمودن است که بر اساس آن فرمان‌ها رهبری قانون شود درصورتی‌که این مهم نیاز به قانون ندارد و اطاعت از ولی امر وظیفه همگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات