جانشین ناجا خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های دریا در حاشیه دریا خزر 140 فروند شناور به‌کارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۹۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار اسکندر مومنی در حاشیه دیدار با مسؤولان سه استان گیلان، گلستان و مازندران برای اجرای طرح‌های دریا در جمع خبرنگاران مازندران اظهار کرد: طرح‌های دریای سه استان شمالی کشور از 25 خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح‌های دریا با فعالیت در 158 نقطه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بیش از 5 هزار نیرو در اجرای این طرح امنیت مناطق گردشگری و اقامتی را برعهده دارند.

جانشین ناجا خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های دریا در حاشیه دریا خزر 140 فروند شناور به‌کارگیری می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی برای حفظ  و آرامش در نقاط ساحلی همه تلاش‌های خویش را به کار می‌برند، گفت: از مردم انتظار همکاری مناسب با پلیس داریم.

مومنی با اعلام اینکه سال گذشته 86 نفر در سطح سواحل شمال کشور غرق شدند، گفت: میزان غرقی‌های دریا نسبت به سال 95 حدود 25 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: 90 درصد غرقی‌های دریا در اجرای طرح‌های سال 96 در مناطق خارج از طرح دریا اتفاق افتاده است از مردم انتظار داریم که در خارج از مکان‌های پیش بینی شده شنا نکنند.

جانشین ناجا در ارتباط با اجرای طرح‌های دریا در شهرک‌های ساحلی بیان کرد: جلسه با متولیان شهرک‌های خصوصی درباره اجرای مناسب طرح انجام شده است و همه ضوابطی که در سایر مناطق استان اجرا می‌شود در شهرک‌های ساحلی هم باید اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها