مسئول روابط عمومی سپاه اراک خبر داد:

برگزاری بیش از 45 محفل انس قرآن کریم در سطح سپاه اراک

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری بیش از 45 محفل انس با قرآن کریم در سطح این ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک خبر داد و گفت: مطابق روال هر سال در ایام ماه مبارک رمضان، پنجشنبه هر هفته یک محفل بزرگ قرآنی با حضور تمام كاركنان پایور و وظیفه سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۹۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به همت معاونت روابط عمومی سپاه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌منظور بهره‌گیری از برکات این ماه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک همانند سایر نواحی و استان‌های دیگر کشور در روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ماموریت سپاه و بسیج صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند که به تقویت بُعد معنوی و بصیرتی در نیروهای مجموعه خود می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است، تصریح کرد: انس گرفتن با قرآن زمینه‌ای برای تدبر در نکات قرآنی است و در این صورت می‌توان پاسخ سؤالات اساسی درباره زندگی را از قرآن استنباط کرد.

سرهنگ پاسدار قادری گفت: نفس اماره  و استکبار جهانی دو دشمن تهدیدکننده جامعه است که با توسل و تدبر در قرآن کریم می‌توان آنها را مهار و خنثی کرد و به سر منزل مقصود دست یافت چراکه توجه به مفاهیم و والای قرآنی  بسیار مهم است  که انسان را به سمت اسلام ناب محمدی (ص) هدایت می کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات