فرمانده سپاه شهرستان در نشست علما و روحانيون گفت: 10برنامه در راستای گرامي داشت سوم خرداد درشهرستان ايرانشهر در حال برگزاري است.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۰۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، سرهنگ پاسدار حسین پودینه، فرمانده سپاه ایرانشهر در جمع روحانیون و علمای شهرستان ایرانشهر که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد گفت: همه باید به‌ پاس رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و رزمندگان، آئین فتح خرمشهر را باشکوه برگزار کنیم چرا که ما معتقد هستیم این حماسه نقطه عطفی در کارنامه نظام بود.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌ها و رسالت‌های ما این است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌ ویژه بین نسل جوان گام‌های مؤثری برداریم و آنان را با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

سرهنگ پودینه بابیان اینکه دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما داد، اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از درس‌های بود که در دوران دفاع مقدس آموختیم که با ایثار و از خودگذشتگی توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی و به پیروزی بزرگی دست پیدا کنی.

فرمانده سپاه ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ۱۰  عنوان برنامه فرهنگی درسطح شهرستان برگزارمی شود که از مهمترین آن‌ها غبارروبی و عطر افشانی مزار گلزارشهدا و همایش مدافعان حریم ولایت که قبل ازنماز مغرب وعشاء درمحل مصلی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.
ارسال نظرات