سرپرست کمیته امداد ساوه گفت: سال گذشته یک میلیارد و 483 میلیون و 955 هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۱۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ناصر زمردی سرپرست کمیته امداد شهرستان ساوه، ضمن بیان گزارشی از میزان کمک‌های مردم این شهرستان به نیازمندان، مشارکت نیکوکاران در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد را اقدامی مطلوب در جهت گره‌گشایی از مشکلات مددجویان دانست و گفت: ساوجی‌ها سال گذشته یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های صدقات در این شهرستان ۲۳ هزار و ۳۴۰ صندوق بزرگ و کوچک است، افزود: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در قالب‌های متنوع پرداختی در امور مختلفی به منظور رفع نیاز محرومان و متناسب با نیاز آنان هزینه می شود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ساوه تصریح کرد: در بخش طرح اکرام ایتام طی سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۱ حامی ۳۴۷ کودک ساوجی تحت پوشش کمیته امداد را حمایت کردند و بیش از ۷۲۰ میلیون تومان توسط این حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شد.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ساوه در جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۵۵ میلیون تومان و در جشن نیکوکاری بیش از ۶۴۵ میلیون تومان به افراد کم‌بضاعت کمک کردند، افزود: کمک‌ها و مشارکت مردم شهرستان در سایر طرح‌ها و کمک‌های خاص بیش از دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بوده است.

زمردی ضمن تشکر از مردم شهرستان ساوه در همکاری با کمیته امداد و کمک به نیازمندان گفت: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در بخش مشارکت‌های مردمی، جلب اعتماد مردمی و شفاف‌سازی عملکردها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات