سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه پارس آباد مغان گفت، ورزشکاران کشورمان بایستی با اقتدا به مولایمان حضرت علی (ع) جوانمرداری را همیشه پیشه کرده و در میدان پیکار با حریفان خود مبارزه کنند
کد خبر: ۹۰۲۲۰۳۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

 ورزشکاران جوانمردی را در میدان پیکار پیشه کار خود کنند

سرهنگ پاسدار حسن نوری در دیدار با سعید جاوید قهرمان ووشکار کشور با اشاره به فعالیت بسیجیان ورزشکار در عرصه های جهادی، اظهار داشت: ورزشکاران کشورمان بایستی با اقتدا به مولایمان حضرت علی(ع) جوانمرداری را همیشه پیشه کرده و در میدان پیکار با حریفان خود مبارزه کنند چرا که با جوانمردی در میدان پیکار از سد همه آنها عبور خواهد کرد و افتاخارات ورزشی و اخلاقی برای کشورمان در صحنه های بین الملل کسب خواهند نمود.

وی اشاره به اهمیت فعالیت ورزشکاران بسیجی گفت: ورزشکاران بسیجی ویژگی های بسیاری دارند که باید به آنها اهتمام داشته و توجه کنند.

در این دیدار سعید جاوید قهرمان ووشوی کشور با اشاره به ایمکه موفق به کسب مقام قهرمانی در کشور شده به اردوی تیم ملی دعوت شده است گفت: از سال 89 زیر نظر اساتید رشته کشتی به تمرین پرداخته ام و پس از تلاش و تمرینات بی وفقه اولین مدال طلای خود را در مسابقات استانی کسب کردم که از این رو به مقام قهرمانی مسابقات کشوری بسیج در سال 92 دست یافتم.

جاوید از هم اکنون تمرینات خود را در تیم ملی کشتی ایران برای شرکت در مسابفات قهرمانی جام پارس شروع کرده است و آماده این مسابقات است.

ارسال نظرات