جلسه ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد صبح امروز با حضور تمامی ارگان‌ها در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۴۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در آستانه فرا رسیدن ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد صبح امروز جلسه‌ای با حضور تمامی ارگان‌ها در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

در ابتدا حاج سید علیرضا سلیمانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از حضور تمامی مسئولین ارگان‌ها در این نشست تشکر کرد و پیرامون نشست خود با رئیس شورای هماهنگی استان و برنامه‌های مراسم ارتحال امام (ره) و قیام مردم در ۱۵ خرداد مطالبی را بیان نمود.

وی از تمامی مسئولین ادارات خواهان شد تا برنامه‌های خود را به مناسبت این ایام الله ارائه دهند.

سپس محمد علی طالعی، معاون فرماندار با اشاره به جلسه برگزاری شده پیرامون این موضوع در استانداری یزد گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و جشن گلریزان مراسمی در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۲۱ در محل پارک آبشار بافق برگزار می‌شود.

وی با بیان برنامه‌ای سالروز ارتحال امام (ره) بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات در شهرستان بافق تاکید کرد و در آستانه روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین، نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه‌ای از نبوغ و آینده نگری حضرت امام (ره) بود و و از تمامی دستگاه‌ها انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق و ساماندهی در این راستا، شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

در ادامه امام جمعه بافق با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) به بیان خاطرات خود از دیدار با رهبر کبیر انقلاب پرداخت و گفت: به برکت آیت الله صدوقی توفیق شد تا همراه با ۳ نفر از دوستان به دیدار امام (ره) برویم. شهید صدوقی از من خواستند تا بسته‌ای را به امام بدهم و بر این امر تاکید داشتند، زمانی که نزد امام رفتم ایشان از من پرسید که اهل کجا هستم و وقتی در جواب گفتم بافق، به بیان فضائل و فرمایشات شیخ محمد تقی بافقی پرداختند، ایشان نگاه نافذی به بافق و این عالم ربانی داشتند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه و حضور گسترده مردم افزود: حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بسیار پرشکوه بوده است، اما در این ۲ سال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان جمعیت کمتر بوده است، باید برنامه‌های گرامیداشت این روز به صورت هماهنگ، منسجم و در خور شأن در شهرستان برگزار شود.

در ادامه اعضا‌ی جلسه به بیان شرح وظایف، پیشنهادات و نظرات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداختند.
ارسال نظرات