مصطفی برزگر
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مسئولان در برابر شایعاتی که بازاررا ملتهب می کند مقابله کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: تلاش همه جانبه مسؤولان استان ایلام برای تنظیم بازار و تزریق کالاهای اساسی و پر مصرف در ماه مبارک رمضان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دغدغه اصلی مردم معضل گرانی بوده و باید برای آن مهار علت‌ها را شناسایی کرد و در راه مقابله با آن کوشید.

وی ادامه داد: نباید با شایعه فضای بازار ملتهب و مردم برای تهیه کالاهای ضروری با مشکلات متعددی مواجه باشند ، مسؤولان وظیفه دارند در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم بازار ایلام را تامین کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی گفت: توزیع اقلام خوراکی در بازار مصرف ایلام در ماه مبارک رمضان استمرار دارد.

سیدمحمد تراب میری افزود: تاکنون نیز 260 تن برنج، 30 تن گوشت سفید، 173 تن شکر، 40 تن گوشت قرمز برای تعادل بخشی به بازار ماه رمضان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این رویه بنا به تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار استان ایلام در بازار مصرف استان ایلام استمرار دارد و بازار تحت کنترل خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این دیدار گفت: 68 هزار مورد بازرسی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی در استان ایلام اجرایی شده است.

یارالله نصیری افزود: گشت‌های مشترکی بین این سازمان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام اجرایی و محقق شده است که نتایج مطلوبی به دست آمده است.

ارسال نظرات